UDSAT – Vildmandstur til Mandø, Koresand samt Vadehavscentret – UDSAT!

Hvornår:
11. maj 2020 kl. 06:15 – 19:30
2020-05-11T06:15:00+02:00
2020-05-11T19:30:00+02:00
Pris:
kr. 170,-
Kontakt:
Henning Madsen
21923263

UDSAT – Vildmandsforeningen arrangerer tur til Mandø, Koresand samt Vadehavscentret. – UDSAT til ?? på grund af coronasmitte risiko!

Kun medlemmer, der har betalt kontingent til Vildmandsforeningen, kan deltage!

Der er deltagerbetaling på kr. 170,- pr person!                                                            Tilmeldingen er bindende og først gældende efter betaling. Betaling på kr. 120,- indbetales på foreningens konto 08158159558615. Kr. 50,- medbringes på selve dagen i kontanter.      Medbring selv mad og kold/varm drikkelse til hele dagen. Vindtæt og vandtæt tøj og fodtøj anbefales – ellers påklædning efter vejrforholdene på dagen. Medbring gerne noget vandtæt til at sidde på. Kikkert anbefales at medbringe!

Vi mødes kl. 06.15 på parkeringspladsen ved Idrætshallen på Ryttervej i Svendborg. Vi kører i private biler – det aftales senere hvem der kører med hvem. Afgang kl. 06.30!

Mødested: Mandøvej 31, Vester Vedsted, (6760 Ribe) senest kl. 09.30.

Kl. 10.00 kører vi fra Mandøvej 31 i Vester Vedsted med Mandø Kro & Traktorbus til Mandø og videre ud på Koresand. Retur til Mandø og ca. kl. 13 1 times ophold på øen.      Kl. 14 kører vi retur fra Mandø til Vester vedsted. Besøg på Vadehavscentret med rundvisning kl. 15.00. Alle skal medbringe gyldigt årskort 2020 til Naturama!

Hjemkørsel fra Vadehavscentret mod Svendborg ca. kl. 16.30.

Bogmærk permalinket.